Податкові органи починають перевіряти інформацію про покупців нерухомості.
Відповідний спільний наказ міністерств юстиції та фінансів набув чинності 5 лютого.
Запити до податкових органів нотаріуси та державні реєстратори формуватимуться на етапі прийняття заяв про реєстрацію нерухомості.
У запиті буде міститися інформація про ПІБ суб’єкта подання запиту та фізособи, щодо якої формується запит. Також там буде вказано індивідуальний номер платника податків чи номер паспорта.
У свою чергу, податкова звірятиме дані про фізособу з даними у Державному реєстрі фізосіб-платників податків, а також у Реєстрі майнових прав на нерухоме майно.
Висновок цієї історії наступний – потрібно мати підтверджений дохід. Причому ця цифра має бути більшою за ваші витрати за останні три роки